New Photo of the Week - Heli cake

This week was intending to choose some pic of the C-295 or Aviocar at AM3 - Porto Santo but yesterday, definitely had to choose this one....


This pics has already been Photo of the Week but yesterday, my wife got me a special birthday cake.....LOL
My daughter is used to have birthday cakes themed after Barbies, Winx's and every other animated caracters, and when adults made birthday's she allways got disapointed because the cakes are usually plain simple...


LOL, this time my wife surprised me with this one, and what a well choosen pic it was...
This was definitely one of the best moments this year (the whole week)!
Thanks!!

Comentários

  1. Não é todos os dias que se pode comer uma das nossas fotos. Nem tampouco isso é para todos. Contudo, no teu lugar, eu ficaria preocupado. Será que isso da foto no bolo não terá uma mensagem subliminar escondida por aí? Tipo "vê lá se te empaturras de uma só vez" LOL

    ResponderEliminar
  2. LOL!
    No final da semana da FAP na Madeira, acredito que ela estava com vontade de me enfiar os helis e todos os outros goela abaixo, a ver se me fartava de vez.... ;)

    ResponderEliminar

Enviar um comentário

Mensagens populares deste blogue

Primeiras noturnas ao KC-390

Base Aérea Monte Real - Livro 50 Anos

Estreia do KC-390