Belair 767
767 are quite rare around here (well, at least they used to be...now we have a weekly SBA 767 from Caracas, on Saturdays and will became 2 weekly flights)
Belair colors are also very rare. These two combined...are rarer on the double...lol
Last week, we had a 767 from Belair making an Air Berlin flight from Zurich. When we knew it was already too late to photograph it.
This week we were already paying atention to that flight. Anyway, couldn't manage to get landing... So, the rest of the pics...
Registration and notice the skid...trail strike prevention?
Pushing back....
Belair colors are also very rare. These two combined...are rarer on the double...lol
Last week, we had a 767 from Belair making an Air Berlin flight from Zurich. When we knew it was already too late to photograph it.
This week we were already paying atention to that flight. Anyway, couldn't manage to get landing... So, the rest of the pics...
Registration and notice the skid...trail strike prevention?
Pushing back....
É bonito, belas fotos.
ResponderEliminarEm relação ao Dash, confesso que estéticamente prefiro o ATP, é na minha opinião uma aeronave mais bonita, mas também não chego ao "ponto" de dizer que é feio, lol
Enfim gostos não se discutem, bom fim de semana.
eu adoro esse modelo sem qualquer das duvidas e encontras poucos desses na madeira??
ResponderEliminarJá vi bastantes desses em Santa Maria, infelizmente o "bicho" da fotografia chegou só em São Miguel.
ResponderEliminar;)
Já tive o prazer de estar debaixo das asas deles.
Mas o maior prazer foi estar debaixo das asas de um Concorde da Air France que se encontrava a abastecer. Isto sim, um prazer. ;)
Excelentes fotos Amigo
Obrigado,
ResponderEliminarEssa do Concorde é realmente difícil de bater...
A única vez que estive ao pé de um Concorde foi dentro do Museu, em Le Bourget...não tem mesmo nada a ver com a possibilidade de acompanhar a operação do avião...
Infelizmente, tempos que já não voltarão.
Os aviões de hoje (comerciais) são (quase) todos demasiados iguais...